yoo

sry har inte hunnit ladda upp bilderna men kommer med dom imorgon asså har vart på landet så mkt sen har det vart så mkt att göra när jag kommit hem o så.. men har haft jätte kul på landet har varit med frida o jack o vi har badat för det mesta iaf jag o jack ;) frida va lite badkruka ^^ men men jag längtar skiiiiiit mkt tills ridningen börjar har saknat det såå! den börjar den 16 aug för mig o sen dan efter fyller jag år :D har inte sagt till typ nån vad jag vill ha men jag vill typ bara ha pengar så jag kan gå o köpa saker själv det är ju lite lättare :) och från det ena till det andra så nu i vinter så ska jag ta navel-piercing! det ska bli naaajs.. e bara liteee nervös hehe.. men nu måste jag sova hörs/ petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0