Henrica time today! :)

Idag så ska jag träffa henki och vi ska dra till solna centrum jag ska kolla efter en snygg bikini och lite kläder o kanske ett nytt skal till min iphone :D sen så ska jag väl typ kanske dra ut till sommarbetet om mamma har tid förstårs... annars blir det imorn :D sakar skolan lite bara för att träffa kompisar o så man gör ju nästan aldrig det nu på lovet så om det är nån som vill gör ngt så hör av er ;D // Petra

PS: Vill tipsa om bästa bloggen http://nellieberntsson.blogg.se/ det är min kompis blogg nä skojja bara jag känner inte henne men skulle vara roligt att lära känna henne faktiskt! :D


Rocky tyckte det var skönt att ligga i högt gräs en varm sommar dag.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0